Hoppa i overall

Jag har sytt ännu en overall, denna gång är det en beställning från Agnes som ska ge den till sin son i 3-års present.
En röd kropp med svart dragkedja och helikoptertyget i luvan, det röda collage tyget är köpt på ohlssons och helikoptertyget kommer från Lilofant
Hoppas hoppas nu att hon blir nöjd och den passar Liam.

Ha en bra lördagskväll!

Om Maria

Jag syr och pysslar både privat och i företget jag delar med min syster. Jag älskar tyg och kan bli helt såld och drömma mig bort om jag ser något jag gillar. Visa alla inlägg av Maria

1 responses to “Hoppa i overall

  • Tina skapar

    Vilka fina overaller du har sytt, jättemysiga 🙂 Jag har lite funderingar på att öppna en egen webbutik, vet du hur mycket man får sälja som hobby innan man måste börja betala skatt och det räknas som företag? Tänkte jag skulle kolla med dig eftersom du själv säljer på webben 🙂

Lämna en kommentar