Nyheter till Smultronbyn

Byxor och mössor, nu har möss säsongen börjat och många mössor har jag sytt. När jag var klar upptäckte jag att vi inte hade så många i den största storleken 3-8år så jag sydde upp några extra som kan tilltala de äldre barnen. Det blev i det svarta robottyget från mjukatyger.se och några i helikoptertyget som kommer från Lilofat design.
Gjorde även två par byxor när jag hade lite tid över vid maskinen, ja inte alltid som man har det 🙂 Det blev ett par med rymdapor i storlek 80 och ett par i en smalare modell i ett färgglatt tyg med vågor dessa i storlek 68/74. Båda byxorna går att köpa hos Smultronbyn Träleksaker Även mössorna hittar du där.

Nu ser jag solen smyger fram utanför fönstret så dax att börja göra sig iordning. Må gott och ha en bra dag!

Om Maria

Jag syr och pysslar både privat och i företget jag delar med min syster. Jag älskar tyg och kan bli helt såld och drömma mig bort om jag ser något jag gillar. Visa alla inlägg av Maria

1 responses to “Nyheter till Smultronbyn

Lämna en kommentar